Februar
¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯
Bücher: gelesene Seiten: 1394
- Krystal Sutherland - Unsere verlorenen Herzen
Mangas
- Moe Yukimaru - Suisai #1 ♥♥♥♥
- Kanae Hazuki - Say "I love you!" #3 ♥♥♥
Januar
¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯
Bücher: gelesene Seiten: 1536
- S. Jae-Jones - Wintersong (Erlkönig-Saga #1) ♥♥♥
- Ally Carter - Mädchen sind die besseren Spione (Gallagher Girls #2) ♥♥♥♥♥
- Catherine Egan - Die verborgene Gabe (Schattendiebin #1) ♥♥♥♥
- Jennifer Estep - Spinnenfalle (Elemental Assassins #8) ♥♥♥♥♥
Mangas
- Reki Kawahara - SAO Progressiv 01 ♥♥♥♥
- Fujiko Kosumi - The Magician and the glittering Garden 02 ♥♥♥
- Mika Sakurano - Lion and Bride 02 ♥♥♥
- Kyoko Kumagai - Chocolate Vampire 01 ♥♥♥♥♥
- Kayoru - Deine teuflischen Küsse 01 ♥♥♥
¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯
¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯
¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯ ¯